Каз Рус Главная Регистрация Вход
Приветствую Вас, Гость · RSS
Меню сайта
Категории
Разработки коучингов [13]
Программа развития школы [1]
Фоторепортаж [1]
Сайт живет ...
WOweb.ru - Scripts - JavaScript - Дни существования сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Прогноз погоды

Виджет-закладки
 Всё обо всём
Главная » Файлы » Работа ЖФ » Разработки коучингов

Оқу және оқыту үшін бағалау
17.11.2014, 03:08

Коучинг сабағының жоспары

Оқу және оқыту үшін бағалау

Жалпы мақсаты

Алған білімдерінің қорытындысы ретінде қойылатын дәстүрлі бағалаудан көзқарастарын өзгерту. Бағалауды оқушының уәжін ескеру, оқу үшін ынталандыру,оқушы идеясын құрметтеуге, оқушының өзін, құрдастарын бағалауға мүмкіндік беруге әріптестерге түрткі болу.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері

  • Бағалау әрекетінде  білім мен зерттеу үдерістерін басқармай, бағыттап отыру үшін өздерінің рөлдерін қайта қарастырады;
  • Оқушы уәжін, идеясын құрметтеу дағдысы жетіледі

Сабақта туындаған негізгі идеялар

  • Бағалау арқылы оқушы өз білім деңгейін анықтай алуы қажет.
  • Мақсатты бағалау идеясы, «оқушы үнін» тыңдай білу;

Тапсырмалар

 

 

 

 

Бейнетүсірілім көрсету.

 

 

 

              Жеке тапсырма. Шығармашылық тапсырмаға  критерий бойынша бағалау ұсынылады. Әріптестер көршісін бағалайды                              

 

 

 

 

.

 

Бағалау парағы. Топ басшысы бағалайды. 15 минут. «Екі жұлдыз, бір тілек» Постер қорғайды

1.Жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Өмір ағашы»  тренингі

3 минут

2.  Жұпқа  бөлу. (Тамыр, дің, жапырақ арқылы )

3. Ментальды карта. «Сұрағыма жауап»

І жұп. Әдетте Сіз оқушыларды қалай бағалайсыз?

ІІ жұп. Сабақ үдерісінде Сіз нені бағалайсыз?

ІІІ жұп.Оқу үдерісінде бағалау қажет  пе?

ІV жұп. Сіз  бағалауда қандай қолайлы жағдайлар тудыра аласыз?

4. Видео-көрсетілім:  Притча про кувшин с трещинкой.

Мұғалімдер видео-көрсетілім бойынша  шығармашылықпен жұмыстанады.

 (эссе, шығарма, ертегі жазу) Сағаттың тілі бойынша жазған шығармалары оқылады, әр топтың ішінен бір тапсырма оқылады.

Топқа баға беру (Саусақ арқылы)

5.

Жеке тапсырма әрқайсысы көбелектің суретін салу. Көршісі бағалайды. Бағалау нақты болды ма?  Енді критерий құрастырып алу. Қайта сурет салу. Екінші көршісі бағалайды. Тақтаға суретін ілу.  Галлерея  стикерге бағалаулар бойынша 2 жұлдыз, 1 ұсыныс жазып кету

Көрсетілім.«Оқу және оқыту үшін бағалау» 5 минут

 

Түйін.  Коучердің сұрағы : Сізге неге .. қойылғаны түсінікті ме?Ал сізге ше ... неге? Жұбыңызға бағалауды Сіз неге сүйене отырып бағаладыңыз? Бағалау қиын болды ма? Біздің бағалау жүйемізде қандай қандай қиындықтар бар? Біздің оқушыларымыз әркез өзінің неге, не үшін бағаланып жатқанын біле ме? Әр бала сабақ сайын бағалана ма?

 

 

Мұғалімдер бағалау парағы арқылы өзін- өзі бағалайды. (критералды бағалау)

 

Пікірталас.

 

 

 

2. Блум таксономиясы бойынша тапсырма. «Алманың пайдасы»

 

Рефлексия. Қорытынды. 

 

 Коучердің қорытынды сөзі.

 

Дереккөздер

МАН. 99-бет. Үлестірмелі материалдар.  Екінші апта.

 

Категория: Разработки коучингов | Добавил: admin
Просмотров: 792 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Copyright MyCorp © 2017
Тебе, выпускник!
Это интересно...
Интересные факты