Әрбір мұғалім жеке қажеттіліктерімен байланысты кедергілерді шешуде кеңес беру әдістемесі бойынша білім алады.
Күтілетін нәтиже:
Мұғалімдердің кәсіби біліктілігі артады
Әр мұғалім өз ойын ортаға салады, іс-тәжірибесімен бөліседі
Диалогтік оқыту туралы мәлімет алады
Құрал-жабдықтар:
Маркерлер, стикерлер, слайд
Коучинг барысы:
Коучинг кезеңдері
Атқарылатын іс-әрекет
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Сәлемдесу
1 минут
Коуч пен коучингке қатысушылардың бір-біріне деген ілтипаты
Тренинг өткізу
5 минут
Тренинг «Сергіту сәті»
Қол ұстасып амандасыңыз;
2.Құшақтасыңыз;
3.Арқа қағысыңыз;
4.Қол ұстасып айналыңыз;
5.Екі рет қол ұстасып, отырып тұрыңыз;
6.Алыстан қол бұлғаңыз;
7.Бір әннің қайырмасын айтып беріңіз;
8.«Комплимент» айтыңыз;
9.Бетінен сүйіңіз;
10.Өз көңіл күйіңіз туралы айтыңыз;
11.Қол ұстасып үш рет секіріңіз;
12.Жақсы бір тілек тілеңіз
Коучингке қатысушылар ортада шеңбер құрып бір-біріне сәттілік тілейді
Топқа бөлу
2 минут
«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу
Топқа бөлу үшін түрлі түсті открыткаларды пайдалану. Әрбір топ ұқсас бөліктерді ретке келтіру арқылы топтасады.
Коучингке қатысушылар «», «», «» және «» деп 4 топқа бөлініп отырады
Таныстыру
3 минут
Коуч ( ) коучингтің тақырыбымен, мақсатымен таныстырады
Миға шабуыл
Жеке жұмыс заман талабына сай білім берудің бағыттары бойынша топта жоба жасайды
1 Мұғалімдерге сыныпта әңгімені пайдалануға көмектесетін қандай факторларды білесіздер?
Сұрақ-жауап
Талдау- жинақтау
Ой қозғау
Мағынаны тану
Кәсіби шеберлік
2 Мұғалімдерге сыныпта әңгімені пайдалануға кедергі жасайтын қандай факторларды білесіздер?
Ұйымдастырудың нашарлығы
Мақсаттың , сұрақтың нақты еместігі
Сыныптың белсенділігінің төмендігі
Кері байланыстың болмауы
3 Диалогтік оқыту дегенді қалай түсінесіңдер?
Екі жұлдыз, бір ұсыныс айту.
Теориялық бөлім
15 минут
Әңгіме-дебат барысында:
1) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады;
2) ресурстарды біріктіруге бағытталған
аздаған талпыныс жасалады;
3) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай»,
«Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады;
4) Орта бірлесуден гөрі, көп жағдайда
бәсекелестікке бағытталады.
Практикалық жұмыс
Постер қорғау
Рөлдік ойын:Ақша өндірушіменүнемдеуші
Джордж Клейсон 1926 жылы жазған «Бабылдағы ең бай адам» деген еңбегінде табысқа жеткен адамдардың ақшаны басқарудағы ортақ 7 тәсілінің бар екенін анықтаған.
Ай сайынғы табысыңыздың 10 пайызын сақтаңыз. Шығындарыңыз бақылауда болсын. Жинаған ақшаңызды бекерден шашылудан сақтаңыз. Жоспарды айларға немесе жылдарға жасаңыз. Нақты мақсат қойып, бос нәрсеге алаңдамаңыз, денсаулық-зор байлық, денсаулығыңыз мықты, тұрмысыңыз тәртіпті болсын, алдымен рухани бай болыңыз, сонда ғана материалдық байлыққа ие боласыз, білімді болу шарт, батылдық маңызды, тәуекелге бел байлай біліңіз.
Критерий арқылы бағалау
Рефлексия
5 минут
Бас бармақ – Не үйрендім?
Балан үйрек- Қандай жетістікке жеттім?
Ортан терек – Кімге көмектестім?
Шылдыр шүмек – Көңіл-күйім
Кішкене бөбек – Неліктен қиналдым?
Түсті қағаздарға өз қолдарының суретін салып, әр саусаққа өз ойын жазады.