Сабақтың тақырыбы: Екі
аяқпен сырғанау техникасы
Сабақтың мақсаты:
а )Оқушылардың өз денсаулығын
сақтау мен нығайту деген дұрыс өзқарасын қалыптастыруға баулу,денсаулықтың өмір
сүру үшін бағалы сыйлық екенін түсіндіру
ә) Оқушының қабілетін дамыту, ептілікке,иемділікке баулу
б)Денені шынықтыруға , шапшаңдыққа
тәрбиелеу,эстетикалық тәрбие беру
Саб. бөл
|
Мазмұны
|
уақ. мөл
|
Әдістемелік нұсқау
|
Дайындық бөлімі:
|
1.Мұз айдынына шығуға оқушылардың
спорттық құрал –
жабдықтарын дайын
дауы.
2.Сапқа тұрғызып, рапорт
қабылдау. Сәлемдесу, түгендеу. Конькилеріне көңіл бөлу.
3. Бір-бірден бортты
ұстап жағалап сырғанау. Екі-
екіден қол ұстастырып, екі аяқпен кезек итеріле сырғанау. Дара, жекелей
сырғанау.
|
15'
6
3
6
|
Құрал- жабдықтарының қауіпсіздік ережесін ескерту
Сапқа тұру, мұз үстіндегі қауіпсіздік ережесін айту.
Бір бағытқа қарай жүгіре сырғанау, сағат тілімен
|
Негізгі бөлім
|
|
25
|
|
Екі аяқпен сырғанау техникасын
үйрену және жетілдіру
|
|
|
1.Сөре орны: жарыса жүгіру басталатын жері.
Сөредегі бастапқы қалып- сол аяқ бүгіңкі және дене алға еңкейіңкі, сол
қол төменде, оң қол көлденең жағдайда болу керек.
Алғашқы қозғалыста күштің пайда болуы мәредегі тұрысына байланысты,
салмақ тіреу аяққа түсу керек.
|
5
|
Түсіндіру әдісі арқылы орындау жаттығуларын көрсету
Дене қимылдарының қозғалыстарына көңіл бөлу.
|
2.Сөреден (шығу) екі аяқпен сырғанаудың мақсаты
қажетті жылдамдық
алу.Және саналы түрде тепе- теңдікті реттей білу.
Сырғанау кезінде оқушы оң аяғын жазады және сол аяғымен сырғанайды.
|
5
|
Топтық әдіс
|
3.Ара қашықтықтағы сырғанау: тіке сырғанауға ауысу дененің алға еңкеюінің
ұлғаюымен негізделеді.Екі аяқты алмастыра сырғанай отырып , жылдамдықты
ұлғайтады. Қозғалыс кезінде бастапқы аяқ жайлап қапталға қарай кетеді де,
келесі аяқ тізеге дейін бүгіліп бар салмақ сол аяққа түседі.
|
8
|
Қозғалыс кезіндегі дене қимылының дұрыс үйлесімділігін қадағалау
|
4. Мұз айдынындағы әртүрлі қимыл қозғалыстар арқылы еркін сырғанау.
|
7
|
Мұз айдынында еркін сырғанау.
|
Қор.б
|
Сапқа тұрғызу, сабақты қорытындылау, белсенділік танытқан оқушыларды
бағалау.
|
5'
|
Сапқа еркін тұрып тыңдау.
Айтылған қателерге зейін қою. Оқушыларды бастапқы қалыпқа келтіру.
|
|