1.Жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Өмір ағашы» тренингі
3 минут
2. Жұпқа бөлу. (Тамыр, дің, жапырақ арқылы )
3. Ментальды карта. «Сұрағыма жауап»
І жұп. Әдетте Сіз оқушыларды қалай бағалайсыз?
ІІ жұп. Сабақ үдерісінде Сіз нені бағалайсыз?
ІІІ жұп.Оқу үдерісінде бағалау қажет пе?
ІV жұп. Сіз бағалауда қандай қолайлы жағдайлар тудыра аласыз?
4. Видео-көрсетілім: Притча про кувшин с трещинкой.
Мұғалімдер видео-көрсетілім бойынша шығармашылықпен жұмыстанады.
(эссе, шығарма, ертегі жазу) Сағаттың тілі бойынша жазған шығармалары оқылады, әр топтың ішінен бір тапсырма оқылады.
Топқа баға беру (Саусақ арқылы)
5.
Жеке тапсырма әрқайсысы көбелектің суретін салу. Көршісі бағалайды. Бағалау нақты болды ма? Енді критерий құрастырып алу. Қайта сурет салу. Екінші көршісі бағалайды. Тақтаға суретін ілу. Галлерея стикерге бағалаулар бойынша 2 жұлдыз, 1 ұсыныс жазып кету
Көрсетілім.«Оқу және оқыту үшін бағалау» 5 минут
Түйін. Коучердің сұрағы : Сізге неге .. қойылғаны түсінікті ме?Ал сізге ше ... неге? Жұбыңызға бағалауды Сіз неге сүйене отырып бағаладыңыз? Бағалау қиын болды ма? Біздің бағалау жүйемізде қандай қандай қиындықтар бар? Біздің оқушыларымыз әркез өзінің неге, не үшін бағаланып жатқанын біле ме? Әр бала сабақ сайын бағалана ма?
Мұғалімдер бағалау парағы арқылы өзін- өзі бағалайды. (критералды бағалау)
Пікірталас.
2. Блум таксономиясы бойынша тапсырма. «Алманың пайдасы»
|